close

台灣為何吸引老外?

 

我2011年來台灣的時候就是因為我想學一個學期的中文課
I came to study a semester’s Chinese class in 2011.

我來台灣兩個月的時候,我認識我男朋友,我男朋友是台灣人
After coming here for 2 months, I met my Taiwanese boyfriend.

後來我讀完的時候我要回國
So after a semester, I was supposed to go home, right?

我爸就跟我說,如果你留在丹麥讀書,你也沒有跟丹麥人不一樣
My dad said if I went back to Denmark to study, then I’d be just like everyone else.

你去台灣讀書,可以一邊讀書也可以陪你男朋友,這樣我覺得很好
But if you study in Taiwan, you will be differeny. So whilde you are studying in Taiwan, you can also spend time with your boyfriend, I think this is better.

arrow
arrow
    全站熱搜

    來自風城 郭進 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()